tisdag 23 februari 2016

Bra slut på helgen

Förra fredagen blev jag sjuk igen, och den här gången nöjde vi oss inte med det lokala sjukhuset, utan åkte de dryga fyra timmarna till Kumasi. Efter tre dygn blev jag utsläppt och unnade mig både fotvård och god mat på hotellet i Kumasi
Fisk!
Och frågan vad röran var som syns längst bort i bild besvarades självklart med: it's included!


Bra talbok som sällskap. Rekommenderas!
Celestina kom med frukost och blommor 

Behövde jag hjälp kunde jag alltid ringa 107 på min yealink.
Medicinering
Reception helt utan hönor
Samma mysiga belysning som överallt annars här i Ghana
Eget rum
Skönt att bli frisk igen!

2 kommentarer:

  1. Skönt att du är frisk(are) igen! Skönt att det inte var så många hönor i sjukhussalarna. Skönt att du hittat till Axelssons bok. Den är riktig jäkla bra!

    SvaraRadera
  2. Instämmer i allt vad Göran skriver, även bokkommentaren!

    SvaraRadera